vad ***

GÖR JAG VAKEN?!

Jag förstår inte ens hur jag kan vara pigg? Det är helt otroligt... Ska gå ut på en flera timmar lång prommis med xena imorron.. Så vi båda blir rysligt färdiga! :)

Det är ju inte så att jag ens vill vara vaken, för jag har ingenting att göra..
Nu vaknade vovvis också, hon strosar runt..
Jag är så pigg att jag skulle kunna gå ut och gå nu :S


Aja, hmmm... jag slår väl på en film eller nå och lägger mig i soffan, kanske jag blir trött.. *hoppas

Jag har suttit och funderat på en grej jag skulle vilja göra.. Det tråkiga är att man aldrig kan säga saker högt, för då är det nån som ska komma och göra precis samma sak.. Det är trist.. Men jag tror det, blir det ingen thailandsresa nu i slutet så ska jag nog göra det.. Jag säger till så vet ni ;)

Gud, jag skulle kunna skriva en novell känner jag.. Men det ska jag inte..
Emma håller på med en ny design till mig, tihi, spännande!!!

Äh, allvarligt? Nu måste jag lägga mig ner åtminstonde, så kroppen vilar iaf..

Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback