Och ännu en dag har gått

Då var det kväll igen (: Hade tänkt käka mammas lövbiffsgryta! Det vart lite sent, men har varit förbi proppen ( http://mjauki.wordpress.com/ ) och surrat lite med henne, sen till lorry och sett nå efterblivna skogshippies vara ute i skogen och äta kryp.. :)

Sen såg vi slutet av chuck and larry, eller vad den heter.. Filmen dom låssas vara bögar.. Jag älskar bögar, hur kan man göra annat? Jag skulle vara bög om man kunde bestämma, ser dom inte alltid ut att ha så roligt?
Livsnjutare typ.


Iaf så höll jag på att somna i Lorrys soffa, så kände att det var dags att gå hem.. Så jag och Xena började traska hem, var bara cirka 20 minus så, tss, vem klagar? ;) tog mig en liten natt prommis med Xenan, gick förbi skolan och busade lite, sen var fingrarna rätt så bortdomnade så då gick vi hem. Min ÄLSKADE hund gjorde mig så glad. Som sagt så är hon ju i löpen nu och då kan hon bli RÄTT så trotsig. Men då går vi iaf utan koppel åsså möter vi tre små hundar, så jag ber min ögonsten att stanna, så hon sätter sig ner och bara kollar.. Och jag tänkte, ja jisses nu kommer hon säkert gå fram bara för att hon är så trotsig nudå.. Men nädå, hon bara satt där och tittade medans de tre galningarna skällde som nå idioter ;) TACK älskade hund vad du är duktig!

Nu är maten klar iaf, och Sandra kom precis.. Så nu blir det mat, nått how i met your mother avsnitt, dusch, sen sova :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback