Klockan är

halv sex och jag borde väl göra mig klar :) Jag ska ringa Elin strax och höra vad som sägs.. Jag hoppas verkligen dom kan komma hit ock fixa sig.. Jag orkar inte gå EN enda meter till på den närmsta timmen..

Vart utgång igår och har sovit som en stock.. Fast tydligen så hade jag sovit väldigt, vad heter ordet?....hmm.... jamen alltså typ pratat i sömnen, rört mycket på mig osv..

Iaf så har jag sett en film, städat lite och nu vart på en timmes prommis med Xena..
Bästa mot baksmälla, frisk luft!
Ja okej, kanske inte bästa.. Men det blir faktiskt MYCKET bättre efter jag gått ut :)
Nu vart det väl inte så mycket igår eftersom man ska ut idag också.. Men men..


Nu ska jag iaf hoppa in i duschen.. :)

"gör inte det, grannarna kan klaga" sa lorry förra gången.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback