Helt sinnesjukt!

Vad ful min blogg är just nu... Så går det när jag försöker mixtra ihop nånting själv.. jag tänkte lite i dom här banorna "hm jag borde ju vara bra på det här, borde ju vara likadant som lunarstorm" Och det nötte jag som en tönt när det var inne.. Men jag säger er bara en sak, DET ÄR INTE SAMMA SAK! Min blogg gick från ändå helt OK till katastrof.. Haha :) Men min söta vän Emma, som är kung på sånt här, har lovat att hjälpa mig.. Så då kommer jag tillbaka, är ju lite roligare att skriva när det ser anständigt ut iaf..


Jag och Sandris har just tagit en prommis med hundarna, dock är Xena helt knäpp nu när hon löper.. Kan det bara sluta nu.. jisses..

Jag kan inte förstå att jag inte är trött?
Jag tror jag ska ladda hem en till film med Jennifer Aniston och för hoppninsvis somna till den..
Sandra, om jag känner henne rätt, kommer att slocka på tre röda.. kul..
Imorronbitti kommer Zandra förbi med lilleman, så då får lille jag agera extra mamma medans hon är och tränar :) Finaste &  underbaraste ungen som finns! åhdekanjalova


Men nu till ilands problemet, vad fan ska jag göra med mitt hår egentligen?
Varför var jag så korkad...gaah!
Man tror man kan göra vad som helst utan att det ska ta skada? men hallå, bajsar björnarna i skogen?..
Aja, som man bäddar, får man ligga ;) eller var de, den som bäddar - får ligga?
Näe, nu är det mest svammel..

Jag ska tända lite ljus och ta en lång dusch medans hojna kollar väskor på tradera.. Sen göra lite chaité och bara må gott till filmen jag ska ladda hem.. :)
Hoppas inte Sandra får mer ont i magen, får hon snackar om att det är nära akuten-varning..
Ja, för det första vill jag ju inte att hon ska ha ont, men för det andra vill jag inte spendera flera timmar på akuten.. Jag fick just huvudvärk.. skallebank.. tunga mössan...



PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback