Score!

Lättare gjort än sagt, kan man väl säga! :)
Vaknade halv åtta av mig själv i morse, klev upp, gjorde lite kaffe och tittade på vakna med the voice.

Det är så skönt att vakna en normal tid.. <3


(ps, jag är så cool att det gör ont)



Jag chillade en stund sen tog jag en prommis med hunden, sen såg jag även klart Kung Fu Panda.. Kan tillägga att jag tyckte den var dålig..Seriöst, jag störde mig på pandan.. och jag menar, allvarligt? vem fan gör det? Äsch, jag gjorde då det.. Han var jobbig..

Men i alla fulla fall så kom Mysan efter ett tag och vi for förbi vägledningscentrum, för dom ringde om nått jobb i morse.. Jag fattade dock ingenting, men tänkte att jag frågar när jag springer in med mitt CV, som hon bad mig göra.. Men det var ingen där, så jag lämnade en lapp..

"Hejsan! En trevlig kvinna ringde mig i morse och bad mig komma in med mitt CV, så nu är jag här, men jag är nog den enda ;) Så jag lämnar den här lilla lappen istället.. CVt som jag lämnar här på skrivbordet var nog egentligen menat till en butik, men hade inte chansen att ändra till något annat idag.. Så om det är något problem är det bara att hon plingar mig.. Ha det bra! Hejsvejs / Elin Nilsson 0705491212 "

Jag hoppas hon blir glad av min lapp :) eller iaf att den kommer i rätt händer.. Hon lär nog ringa mig imorron känns det som..



Tycker det är lustigt att man inte ska kunna säga nånting utan att få en respons som är så korkad att döda vänder sig i graven.. (?) ..att erkänna en känsla, ett obehag, en sårbarhet är för mig ingen svaghet, snarare tvärtom - starkt!
Men att inte kunna ta in något någon säger till en, är då rent utav bara dumheter! Och elakt om inte annat..
Att lyssna är inte alltid att acceptera och gilla läget, att lyssna är att ge den man bryr sig om en chans att förklara vad de är som händer, fastän man kanske inte håller med eller tycker likadant.. Men precis som i alla relationer, får man faktiskt ta och mötas på vägen. Annars får det vara, så enkelt är det. Gör det inte svårare än vad det egentligen är?
Den dagen jag skulle skratta åt mina vänner när de försöker berätta något från hjärtat, ja den dagen får ni ge mig en rejäl käftsmäll och kasta in mig på psyket. För det är INTE okej..

Men jag är fan inte den som är den, och jag ger alla chanser, spelar ingen roll om vi har något otalt osv.
Men säger en person till mig att dom inte bryr sig, och beter sig därefter, då kan jag bara säga en sak, och det är varsågod!
Att man kan vara så blind & självupptagen? hur är det möjligt att bli så pga olika känslor och händelser?

Jag gör mitt bästa - men även jag har en gräns.


Nä usch, nog av negativitet! Jag som har en sån bra dag :))
Allt är fixat, lägenheten städad, all tvätt är tvättad, hunden rastad och båda har mat i magen..
Men, nu ska jag ta en proteinshake och gå på en till prommis..  <3

PÖZZ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback