SATC 2

Såg resten av Sex and the city 2 igår, lyckades ju bara se typ halva när jag började.. :) den var bra tyckte då jag!
Igår när mysan kom hem från krogen skulle jag säga till henne att vi skulle se klar den, men det vart bara rappakalja av alltihop, och ut kom "MY, kom nu och lägg dig så ser vi klart sex and the fitty" (?!) Ibland fattar jag inte vad jag själv säger..  Min alldeles  egen söt Cissi var ju här igår också <3 Och när vi var nere och rastade hundarna skulle jag ropa till henne att "Jag springer och kastar bajspåsen" efter att jag plockat upp efter mysans hund.. Men istället kom det ut "Jag springer och bajsar" Man kan ju undra vad fylle gänget uti statt parkeringen tänkte...

Ajja, hur som helst.. Mysan vill att jag ska göra nån "special" frukost.. Jag vet inte varför JAG skulle göra det.. Haha, hon sa så.. Hon sa inte vi ;D

usch, jag har dragit in datorn i tv rummet så vi kunde se film här igår.. Förstå hur jobbigt det är att ha tvn som skärm, får ju migrän när jag sitter här och skriver ;) haha!


Ikväll ska vi iaf till Emma emstar, och fira henne i efterskott... Vi ska vara där klockan sju!
Det ska bli roligt.. Men tror det blir en RELATIVT lugn kväll för mig.. :)
Vi ska sjunga lite sing star innan vi traskar till emsan <3

Nu ska jag hoppa in i duschen, men först kissa innan det händer en olycka..

Puss och kram, vi syns ikväll alla :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vad jag älskar SATC. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback