Oh dear God!

Jag tror jag körde över en igelkotte!

Kan det vara sant? gjorde jag det? hamnar jag i helvetet nu? ..oh dear lord..  Är det punka på däcket måntro? :S
Alla dessa frågor och inga svar...

Tur jag bor högst upp.. ingen kott-revenge här inte!

Äh, jag tror inte han dog.. Jag tror inte ens jag träffa han :)))




Xena kom just och pussade mig på handen och jag känner mig ap trött... Men fan, jag kan inte vila nu.. MEN JAG VILL.. Men jag kan inte.. Kan inte sabba den här rytmen nu.. fuck.. fuck fuck fuck a duck...

Nån måste komma hit om jag ska kunna hålla mig vaken.. Hade gått ut och gått om det inte vore för att jag är så mätt att det nästan är synd om mig..

Aja, imorron blir en rolig dag, jag bara vet det <3

Nåja, jag tar och kör lite workout i tv rummet, vem som helst får joina :) sen ska jag renbädda också..


PUSS <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback