Gäääsp & Bröööl!

Jajjemän, då vart det en skön prommis med brutterna :P Vi mötte upp Hannisen uti strömsborg och släppte hundarna där, sen traskade vi förbi Sophie och sa hej till den gullesnärtan också <3

Nu sitter jag mest och gäspar och ska alldeles strax kolla lite family guy.. Känner mig taggad inför imorron, det blir en långis med hundarna när vi kliver upp, sen göra sig klar för en liten vända på stan..

Är det nån mer än jag som vill ha snö? seriöst ;P

Sen kan ni alla höra upp här nu, för vilken dag som helst har jag en fet jävla utförsäljning av kläder och annat stuff jag antingen aldrig har använt eller som jag bara inte hinner ha :) so stay tuned my sweet sweet readers <3

Nu måste jag lägga mig ner, ögonlocken faller..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback