Fredag!

Ikväll blir det en mysig tjejkväll med brudarna <3



Det har varit en seg morron.. Fan också! Vart så jag och mysan stannade uppe rätt sent igår och kollade på SATC 2, men nånstans där i mitten bestämde jag mig för att jag måste gå och lägga mig.. Tommy hade i stort sett somnat innan vi slog igång filmen, my somnade efter några minuter och jag gav det en halvtimma, 40 minuter kanske :)

Så självklart när väckarklockan ringde imorse, (var jag faktiskt vaken) men tänkte, jag snozar väl en stund, det är ju ändå fredag :P tss..dåligt!.. Vaknade elva och klev upp, svin trött.. Som jag blir när jag sover längre.. Gah.. Ja, då la jag mig igen, för jag hade ingen ork till att börja göra nånting.. Jamen of course så somna jag ju igen..
Ajjaa, ingen ide att sura över det..

Nu sitter jag då här i min morronrock och ska göra lite frulle åt mig själv och min ögonsten.. <3
Sen blir det ut på prommis, ska ringa Berg & Jessie och höra vad dom pysslar med :D

Puss hurrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback