blä blä och åter blä

fyfan säger jag bara.. jävla cp dator.. JAG HATAR BÄRBARA DATORER! här sitter man och skriver ett hur jävla långt inlägg som helst, åsså försvinner det?!".... Känner för att kasta kaffekoppen rakt i väggen.. men det skulle göra zandra ledsen.. och sen vill jag ju inte pajja muggen, den är faktiskt himla fin :)

Har gjort några ärenden, men ska snart på mitt sista.. Och det är att köpa ett par skor jag har lagt av.. Väldigt bekväma stövlar med liten klack, och alldeles rymliga för ett till sockpar.. PERFEKT på vintern :D wiiie....


Nu ska jag röka, men bara en halv.. jag har satt upp en gräns på mig själv.. max fyra cigg per dag..och jag får bara röka halva... De ni :)


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback