jaaaaajajajjajaa..

Bättre med öppen fiendeskap än falsk vänskap.

Så är det väl?
Folk snackar om sina sanna vänner oftast som
om dom visste vilka de är?
Men i själva verket verkar det vara en mur av falskhet
som är lika lätt att spräcka, som en nål och ballong.
tråkigt, men sant.

Jag står för vad jag tycker, och jag finner
heller inget fel i att säga det. Om det handlar
om något som påverkar en negativt.

Om jag är oense med någon som jag håller kär, gör det ont i magen.
Och jag har heller inga problem att be om varken ursäkt eller förlåtelse.
Men heller inga problem att säga om jag tycker personen i sig också har gjort fel.
Och stå för det!

Sen är frågan - hur ska man veta att man gjort något om ingen säger ett knyst?
Jag har än så länge inte träffat en tankeläsare, så det tänket har jag lagt ner.
Kanske lite opassande ämne, men för att våga måste man vilja!.


Jag vet vilka jag älskar och verkligen bryr mig om.
Och jag hör på dom som säger att dom gör de - men inte egentligen menar det.



Det är så förbannat tråkigt, och det tar på krafterna.
Men det är som Tomas Ledin säger, du måste gilla läget.

En stor kram till er alla.
och en extra stor & varm tanke till mina nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback