Solen lyser

Har städat ungefär halva lägenheten, haha. Eller tjae, hela skulle man väl kunna säga är städat. Men har inte damsugit eller skurat, så hade tänkt göra det. Men ska först fara ut och cykla med Xena först.

Nu tror jag att jag ska ta mig en kaffe kopp och röka en cigarett.
Jag bordes egentligen rensa garderoben också, eller rensa och rensa. Men iaf typ plocka ut allt och vika ihop det snyggt.
Det ska jag göra, jag ska bära ner den där förbannade tältsängen och massa annat tjaffs som står i klädkammaren, så det blir mer plats, sen ska jag sätta in mer kläder där. För nu ryms det fan inge mer i garderoben. Man hittaar ju inte ens något när man vill.

Mysan ringde för en stund sen och ville jag skulle följa med ut ikväll, och det kan fan hända att jag följer med en sväng. Men jag vet inte än.. Man ska väl passa på nu när man är ledig ;)


Har surrat med Soffi propp, det var så skönt att höra hennes röst, det kändes som att det var eeevigheeeter sen!

Det är aldrig kärleksfullt mot mig eller mot någon, att låta sig utnyttjas av någon.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback