en sån åska!

Men nu är den borta så nu är man tillbaka igen ;)
Men ska sova, fattar inte varför jag orkade sätta mig här igen..
Snodde en grej från den omtalade kissie, fun fun, fast inte så värst faktiskt.


Vad tycker du om kärlek?
Det är väl de bästa?

När kramade du någon sist? I förrgår

Saknar du någon speciell person?
Jo

Har du svårt för att bli kär? Ja det har jag nog.

Är du singel? Ja det är jag.

När fick du senast en komplimang? Igår :)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Hmm.. tjae, räknas de om man har svimmat?

Hånglat med nån riktigt ful: Nej det kan jag väl inte säga.

Hånglat med fler än 50 pers: Nej.

Gjort något riktigt dumt? Jo, antar det.

Gjort något du verkligen ångrar? Ångrar & ångrar, finns saker man önskar man skött bättre kanske.

Åkt ambulans? Nej.

Gjort nåt olagligt? Kört för fort ;)

Fått din mamma att gråta? Jo tyvärr.

Slagit ner någon? Nej fy vad hemskt.

Skämts över dina föräldrar? Haha jodå, men då får vi backa tillbaka ganska många år.

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? Inte ens i min vildaste fantasi

Dricker du? Det gör jag, and i like it :D

Vad hatar du verkligen? Kryp

Är du ensam nu? Det är jag och Xena

Vill du gifta dig? Svårt att säga nu, men känns inte omöjligt alls :)

Vill du ha barn? Självklart självklart!

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Emma

Såg dig gråta? Jag har faktiskt ingen som helst aning :S

Fick dig att gråta? Ringer fortfarande ingen klocka, så jag vet inte.

Du delade en dricka med? Måste väl säga rickard, eftersom han smaka av min cola.

Du gick på bio med? måste ju ha varit tommy? lr? ..hmm.. Mattias kanske? osäker

Skällde på dig? skällde & skällde, men Zandra ;)

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma på sms "är du hemma med vovven när det åskar?"

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej

Kramat någon? Jaa :)

Pussat någon? Kanske till och med de :)

Köpt någonting? En drink på Kalles

Sjungit? Jepp både i micken och i duschen.

Saknat någon? Mjoaeaeae..


Kommentarer
Postat av: SOphie

Du har ju visst åk ambulans hur är minnet :P

Postat av: Daniel

Kul att läsa mer om dej! :)

2010-05-17 @ 12:48:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: accy

SV. Tack så mycket! Ska verkligen gå in på cubus och checka läget. Tack! :D

2010-05-18 @ 13:00:41
URL: http://accy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback