Äntligen Fredag!

Gud som haver barnen kär, Se till mig som liten är.
Vart jag mig i världen vänder, Står min lycka i Guds
händer. Lyckan kommer, lyckan går, Du förbliver Fader vår.


Kommer ihåg den så väl, från när jag var liten! :)
Men som jag kommer ihåg den så avslutades den med "Den Gud älskar, lyckan får."

Men det känns ju inte helt korrekt faktiskt?
Då kändes DU FÖRBLIVER FADER VÅR mer rätt.

Jag vet inte vad som har hänt, jag har fastnat på den tjocka texten. Får inte bort den, haha :)
Så nu får inlägget bli såhär.



I övrigt är jag superglaad!

Har bokat utlandsresan, så allt är bestämt och biljetterna är redo!
Ska på arbetsintervju senare idag, håll tummarna!

Hinner inge mer.. Nu hämtar Zandra mig, heejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback