Så var det torsdag..

..igen.. Gud vad veckorna går fort alltså!.. Hel otroligt.- Imorron ska jag göra klart tatton, så det blir skönt.. Mindre kul att gå och ha den halvfärdig faktiskt..

Tänkte nog hoppa in i duschen på en stund och göra mig klar - ska på stan med Mysan sen <3
Man måste ju ta vara på sina lediga dagar, right? (;

Jag hoppas dock dom är slut snart.. Har varit och sökt en massa jobb.. Till sommaren.. Så vi får väl se hur det går. Men jag hoppas hoppas hoppas! Det kryper ju i fingrarna att bara vara hemma.. Men man ska väl se det positivt, mer tid för hunden ^^

Nu gnäller hajna så det bara skriker om det.. så jag lämnar datorn.. går och muttrar lite för mig själv och sliter mig i håret är väl vad jag kommer att göra!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback