Ajaj..

Nu har jag varit och gjort klar tattueringen - äntligen!
Nu är den så fin den bara kan bli (: Mycket bra gjort av Robban.. Är så nöjd så nöjd!


Sovit kring 15 timmar idag.. Somnade kring åtta tiden men vaknade upp kring 4 på morron av en hemsk mardröm om mamma.. Så vart tvungen surra lite med henne i telefon, sen tog jag en dusch och läste lite kalle och somnade om ;)

Så idag vaknade jag helt uppvilad.. men blev nästan lite seg av all sömn.. Men började städa lite osv osv, sen ringde Hannisen och skulle ut på isen, så då följde vi med henne och lukkan dit..
Frös måttligt mycket om händerna när jag kom hem, och så direkt till Robban, så vänster handen har nästan pulserat när jag suttit där och gaddat mig.. Den andra kunde jag ju åtminstonde röra, så den fick som liv igen.. :)
MEN.. nu mår båda bra (:
Lite ont i armen dock.. men det är de värt!

Tror jag ska försöka ta en dusch, blir lite krångligt, men det ska nog gå!
Möjligtvis ta en kaffe kopp innan, och se om hanna har lust att svara när jag ringer.. Haha!.. Undra om hon är på stallet än?... hmm..



 

Good and Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback