Underbar dag!

Hej älsklingar!

Började dagen med att fara med Sophie till skatteverket och sen iväg till framnäs..
:) Sen hämtade vi upp Emma lu lu lu lundström.. Låg och surrade utanför henne en stund, innan vi skjutsade hem Sophie som faktiskt skulle göra någon nytta, till skillnad från oss andra ;)

Vi kom på den brilianta idéen att fara och köpa en engångsgrill och fara och lägga oss någonstans.. Så vi packade med hamburgare och lite rödvin å stack iväg :) Mysigare har jag inte haftpå läänge.. Xena var en pina, då hon inte visste vart hon ville ligga. :P

Haha, jag sitter och lyssnar på westlife.. flying without wings, tralalalalaa... Äh, ska göra lite käk nu, sen duscha, sen se filmen som jag faktiskt aldrig såg igår :) det blir att sova DIREKT efter filmen, jag vill vakna tidigt av mig själv imorron..

Jag längtar till imorron.. :) Jag längtar till allt.. Mår så bra just nu =)

Puss & hejjjjjdå ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

Joo, jag har ju trott flera gånger att hon kommer dö :/ Så det kan absolut vara något sånt. Jo, får ta och göra det nästa gång tårarna kommer att se till att det kommer floder :) Du är så klok du min vän! =) Pussss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback