ännu en "lugn" fredag :)



Men hej hurrni!.. ^^

Kom precis hem från en härlig kväll med Emma och Cecilia..
Haha, som vi har haft roligt..
Vart iväglurad att köra gokart! Måste erkänna att pulsen..hmm.. pulserade? eller, asså, vad säger man?
Ja, hjärtat var då i halsgropen kan jag säga.. Men det gick över så fort vi startade igång..

HAHA!.. Jag tog just av mig linnet och såg till min förvåning att jag har navel-ludd (!?) Det var ju inte mycket, men nog klassas det som navel ludd ändå!..

Ja i alla fulla fall, så tog vi oss en prommis med hundarna ner mot södra och enbart surrade.. Gick förbi badhusparken och såg på när mamma och hennes band stod och sjöng och spelade :D Då dök pappa upp också :D

Xena vart uppspelt av att se bägge två, så i tio minuter var hon ett odjur.. haha..

Och jag kanske ska säga, att klippet är från FÖRRA fredagen..

Men men hur som helst.. ska fixa naglarna nu lite, sen flyga ner i sängen.. Börjar jobba klockan elva imorron, så behöver lite sömn, så att säga :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback