Mot durrnäs

Det vart ingen klänning som jag hade tänkt mig.. Eller jag hängde av den :) Men kunde inte bestämma mig om ekonomin riktigt håller, men den är så förbannat söt. Det är en vit på Gina tricot. Ni har säkert sett den på reklam! :) Men men vi får se..

Köpte lite annat krimskrams - som var billigt :) men snyggt!


Där har ni armbanden :) gillar gillar!


Nu ringde Emma och sa att hon skulle dyka upp senare ikväll.
Om drygt 2-3 timmar, och det funkar alldeles utmärkt till mina planer.
Ska alldeles strax börja promenera mot My Amanda Larsson - och hon & Elsa möter oss på vägen.
S W E E E E E E E E E E E E E T

Och hinner jag nu inte tillbaka innan Emma kommer, får hon helt enkelt hämta upp mig på vägen.
Nu ska jag börja tagga upp, vart så trött efter maten.


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback