Men jisses

Gud ge mej modet att inte sluta tro på vad som är rätt, även om jag tror det är hopplöst


Jag förstår mig helt enkelt inte på människor..?
men samtidigt har jag ju sagt till mig själv att aldrig ens lägga en tanke på sådana jag varken har eller vill han ågon slags kontakt med. Så det är ingen ide att sitta och älta det.
Ingen idé att älta det man inte förstår sig på ;)

Vi är som vatten och olja..

Snart hade jag tänkt ta en prommis med hundarna.. Men hade nog tänkt fixa mig lite först :)

 

Ska ringa tandläkaren, Linda om arbetsgivarintyg & fara med Zandras skrivare.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Din text blir konstig gummi, den blir på den andra texten. aja du är allt söt du:)Kommentera i min blogg nån gång sötnöt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback