Im alive!

Lyssnar lite på Star Pilots låt Im alive :) Ska alldeles strax dricka upp kaffekoppen och traska vidare till mamma.. Jag, Xena & lilla Tingeling..

Helgen vart relativt lugn faktiskt. Fredagen blev det lite vin och kolla läget där Rickard höll hus.. Hittade Jessicas söta kompis Kajsa där på stället :) Det blev då absolut ingen utgång eller nå, utan gick hem och rastade hundarna, duschade och åt lite. Sen var det godnatt!

Lördagen klev jag upp tidigt (som vanligt, creds till mig;) och lattjade omkring, tittade på telefonen och insåg att Emma hade ringt ett antal gånger, vilket jag inte hade vaknat av.. Men hon dök då upp efter en liten stund.
Sen ringde min komis med adhd - My amanda larsson, och ville ha med mig på fest. Men h ade lyckats få en sån fruktansvärd huvudvärk så det gick bara inte :) Hon älskar mig iaf, det vet jag, hihi..


Någon tjuvplingade just på min dörr - och jag tror jag har mina aningar om vem det är.. Det är nämligen så att jag och Linnea, Johannes syrra, bor dörr i dörr.. Och då & då plingar Johannes och Damir på min dörr när dom går förbi.. :P

Borde nästan skynda mig nu, mamma sticker iväg halv sex..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback