Freedag



Sitter och dricker lite kaffe och lyssnar på Tracy Chapman :) Har precis sett 13 going on 30 på datorn.. Såg även slutet på Prince of Egypt, eller vad den heter.. Den är så himla bra, och jag har hunnit lipa en skvätt.

Jag tänkte alldeles strax göra mig någonting att äta, men vet inte vad jag är sugen på :S
Jag har faktiskt kommit ihåg att ta mina vitaminer i 4 dar i rad! Wiihoo..

Jag msåte faktiskt ta och bada Xena efter gårdagens bravader.. Hon är måttligt skitig.

Ikväll ska jag vara med Hannis.. Vi hade nog tänkt dricka lite vin och se en skräckis! Det är så mysigt att tända lyktorna på balkongen när det blivit mörkt och sitta där o surra :) Vi satt där igår, jag och emma.. men hon ville bara in hela tiden.. ;P så det blev som de blev..

Nä nu ska jag titta in på Niclas blogg och kolla om dom har lagt upp någon bild på tatueringen kanske? :)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback