En sån härlig morgon!

Har hunnit tjorva med bredbandsbolaget och väcka mamma ;)
Pratade med en jätte trevlig kille som hette Sebastian.. Vi skrattade nästan bara hela samtalet faktiskt.. haha.

Snart ska jag iväg med Sandra och besikta bilen hennes, så ska alldeles strax fixa mig lite.,-
Sen blir det middag med Emma.. DAMMIT! Jag ska ju på hundträning klockan fyra?!
Måste ringa Emma och fråga om vi kan gå lite senare.. Fan, vi skulle ju gå på stan också.. Hur ska jag lösa det här?

Xena går faktiskt före, hon behöver både träningen och motionen.. Så stan kanske jag inte hinner.. typiskt :/ Men äta går ju att skjuta upp 2 timmar.. Så länge inte Emma kommer att svälta ihjäl ;)


Äh, nu ska jag ta och fixa mig till min nya favvo låt.. Är typ en turkisklåt.. Jag föddes nog i fel land.. ;P

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback