Carpe Diem

Jag satt säkert i tre timmar igr och fixade & trixade med min blogg.. Sen när jag är klar har det inte hänt något? Grr! Måttligt trött i huvudet var jag...
Jag ska be Emma fixa lite.. :) Jag blir helt snurrig av alla tecken...


Jag sov faktiskt liiite längre än vanligt dag.. Jag var uppe rätt sent.. (damn you blogg, damn you..) Så jag tror faktiskt att jag sov till elva? det känns uselt.. Jag vaknade faktiskt kring halv nio, men jag var jätte trött, de kände jag.. Så jag tänkte vad gör en dags sovmorgon? :) Jag har iaf hunnit vara ute på en kort prommis med hundarna.. och bajsningen som jag och mamma väntade och väntade på IGÅR kom tryckt fram imorse på golvet i hallen, precis när vi var påväg ut.. Tack Tingeling ;P vilken timing..
´

Nu sitter jag iaf och slurpar upp min sista kopp kaffe! För stunden.. Tog nämligen den sista mjölen till kaffet, så det blir inge mer hemma efter denna. men jag dricker den med omsorg, ni behöver inte vara oroliga..

jag hade en skum dröm inatt.. Det var jag och Linnea.. Vi smet ner i hennes källare och hennes föräldrar ropade och ropade, men vi skyndade oss ner dit. Väl där nere så kröp Linnea in i en jätte trång tunnel och det visade sig att man kom till en annan värld.. Det var nånting vi skulle dit och rädda typ?
Jag var lite skraj och sa till henne att jag inte visste om jag skulle våga när det var så trångt.. Men hon peppade mig och tillslut så kröp jag med.. Och det roliga med det här var att min första tanke var inte typ "wow, vart är vi" eller undrade vad vi skulle göra där. Utan det var Mamma!, måste höra av mig till mamma.. haha..


Men men, nu ska jag iaf fixa mig lite sen traska ut på en till prommis, sen gå förbi Sophie och kolla om allt är bra, om hon vill dricka kaffe med mig OCH om hon vill följa på stan en snabbis :)



Fånga dagen!


det här är frillan för tillfället ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback