Äntligen!

Balkongen går att öppna!.. Fan va skönt det känns.. Nu kan jag ta mitt morgonkaffe där igen, FINALLY!
Har varit där ute och skottat undan snön så det som är kvar ligger i en hög.. Funderar på att trixa till det litegrann för att få bort snön.. Men det blir ett senare projekt ^^

Har varit uppe sen sju, det känns superskönt.. Gick och la mig nio igår.. :)
Jag var egentligen inte sådär supertrött, men var alldeles blurrig i skallen så ville bara sova.. Och det resulterade ju i en tidig morgon, så det var superskönt..

Jag ska ta mig en städtimma snart.. Byta sängkläder och sånt tjaffs.. Bordes nästan tvätta också, men det blir nog kanske ikväll eller nå.

Jaja.. ingen tid till spillo.. Sitter här med tre hundar.. två sover och en sitter och tittar på mig..

Hejsvejs.

PS: Jag saknar Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback