Lill lördag!

Kom precis hem från stan! Gick en sväng med mysan och inhandlade lite sånt där "Måste ha" stuff!.. Gick förbi carlings och sökte praktik, och bemöttes av en trevlig prick. Men dock, som på alla andra jäkla ställen, är det ju fullt. Men han tyckte att jag skulle komma in med ett cv iaf! Så det var ju något positivt iaf :) Gick även in på gina tricot men butikschefen var inte där, som vanligt när jag ska gå in och fråga ;)

Men men, vi får se.. Jag måste ha nånting NU! Jag blir tokig av att bara sitta hemma alltså. Rastlösheten from hell..

Iaf så fick jag ett superbra sms som MADE MY DAY! :D Ska inte säga vad, ni får vara lite nyfikna.. (dom fem som läser min blogg ;) hehe.. hell yeah!


Nu ska jag spela lite free realms med soffipropp, sen vet jag inte riktigt :) Försöka göra något vettigt och möjligtvis hjälpa linus och tommy att beställa nå coola halloween dräkter ;P


But now, TIME TO PLAY! ;D


Btw, har fått en egen spotify användare nu av amanda! WIIHOOO! Nu slipper jag snåla på linus :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback