Gomorron!

Jepp, det är seriöst godmorgon för mig.. Jag har vaknat mellan nio & tio varje dag, rätt länge nu. Men idag skulle jag tydligen sova till HALV TVÅ? What? Jag var inte ens vaken speciellt länge.. Vaknade till av att de ringde, men telefonen dog, och nu hittar jag inte laddaren.. Hmm.. Jag ska gå och söka den nogrannare alldeles strax!


Jag har iaf precis käkat lite godis, men måste nog gå och äta lite riktig frukost känns det som :)

Måste nog ändå ta och göra lite grejs idag.. Tänkte fara och hämta mina sista saker i förrådet på 37an. Vet inte om jag hinner med allt dock.. Men kanske de mesta :)

Nu kaffe & macka time!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag skriver en kommentar varje dag, kan du börja blogga lite mer då? (a)



;)

2009-11-04 @ 01:42:45
Postat av: Anonym

Haha, kanske ;)

2009-11-04 @ 10:16:39
Postat av: Elins bloggs biggest fan ;P

Nåja, det är värt ett försök iaf. Ska man smickra också när man håller på?? :P



Hej Elin! Jag är ett stort fan av din blogg och din stora superbraiga awesome hjärna och vill hemskt gärna att du bloggar lite mera för jag har inget liv och att läsa din blogg skulle pigga upp min annars så tråkiga vardag lite granna :).



Du får gärna skriva om alla de dära smarta må-bra-sakerna, du vet säkert vad jag menar? Det är väldigt inspirerande :)

2009-11-05 @ 02:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback