Tisdag idag..

Jag hade väl egentligen planerat att göra om min blogg lite si sådär, MEN har inte tid ;) Jag tänkte göra nånting att äta, börjar känna mig extremt hungrig, och sen hade jag tänkt göra varmoboy...igen! Det är så gott alltså..

Har surrat en massa i telefon och lagt ut lite grejer på tradera. Men nu är Sandra & Tommy här, så tänkte sluta sitta vad datorn och vara lite social. Invänta desperate, fastän man sett de tusen gånger redan :D

finns inget bättre än desperate housewives!

Men jag tror jag sätter mig här lite senare.. och fixar & donar!
Kan även lägga upp mina saker som jag lagt ut på tradera så kan nu ju alltid kolla om det är nått som faller er i smaken.

Men nu..

  • MAT
  • Dusch
  • Varm oboy
  • DH
  • Sen ett hemligt samtal
  • Sen bloggen
  • Sen läsa bok & sussa!

Har btw klickat hem ett par skor som både är "party snygga" och som man kan ha till vardags :)
Har även sålt mina andra till Sandra =) bara win win, tjihoo!

Nu måste jag kila!

PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

Och som du gjorde något av det, DU SOMNADE!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback