Lill lördag!

Blev väldigt lugn :)

Kvällen var planerad så att Jessica skulle komma hit och sova. Det slutade med att Jessica kom, såklart, hanna kom, sofia kom, tommy kom, mysan kom, rasmus kom och sandra var påväg, men av min klantighet tog sig inte snuppan in :(

Vi avslutade kvällen med att se Grinchen.. och ni som vet hur stoor min soffa är, kan ju ta er ett gott skratt genom att tänka på att alla vi satt i den när vi såg filmen! ;)

Iaf så har alla farit och jag och jessica gick ner och gav xena sin natt rastning. Nu har vi båda duschat och smörjt in oss! Nu är det ansiktsmask & brynfärgning som gäller, till en film som heter The ugly truth. Undra om sofia blir lack nu? Var hon som nämnde den (;

Vi inväntar fredagen med stora leénden på läpparna!

Någon här som sett Svenska hollywood fruar?

Haha, kolla in parodin! (;






DAGENS "VET NI VAD"?
Det är 35 dagar kvar till Julafton, om jag har räknat korrekt!
SWEET
(v)





Nu ska jag allt ta & sno ett glas fanta av Jessica!
Hojna sticker iväg klockan ett imorron, så jag lär väl vara tillbaka då..

Puss & Kram


Det är aldrig kärleksfullt mot mig eller mot någon, att låta sig utnyttjas av någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback