Hundattack!

..och vädret fortsätter vara sämst!.. Är det konstigt ens att man blir deppo? Nej.. Jag längtar massor till det är julpyntningsdags :) wiihoo.. Men snälla snön, KOM KOM!


Sitter hos Soffi propp nu och vi väntar på att Emma ska dypa upp.. Vet inte riktigt när hojna sa att hon skullekomma, men efter fem tiden tror jag.. Undra om vi kanske skulle ta och börja med maten.. eller, är väl roligare om alla hjälper till :)


MEN VET NI VAD?

I torsdags efter jag kom hem från min prommis, slår jag in koden, går in i hissen och trycker på femman.
När hiss dörren går upp möts jag av min granne & hans hund. Denna hund skäller jämt & ständigt, morrar och har sig när vi möter dom. Den är lite obehaglig, men har då aldrig hänt något.. Men den här gången FLÖG hunden på min lilla ögonsten!!!! Så jag slet bak Xena och kastade som fram mitt ben för att blockera.. Då hugger, ursäkta, hundjäveln mig i benet. Som tur hinner ägaren dra i kopplet, så jag kände bara att han nuddade, men brallerna gick sönder.. dåre!

Sen har han inte ens kommit och knackat på och bett om ursäkt?!.. Kanske typ fråga hur de gick?
Man slutar aldrig bli förvånad..





Jag borde fara hem och städa sen.. Städa bort från helgen... Tur tommy var så himla snäll och diskade :D
Jag och tommy har sett Mysteriet på greveholm. Det är SÅ bra.. :)

äh, nu ska jag gå och kolla vad jag har i ögat, sen höra om vi ska gå ut och röka :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback