Himlen är overkligt G R Å !

Nää? Så går den ju inte ^^,
Men det stämde bättre!

Jag har hunnit med massor idag och är alldeles SLUT i kroppen.. Vet inte vad jag ska göra för att hålla mig vaken?
-Förslag någon?

Himlen är oskyldigt blå,
som ögon när barnen är små.
Att regndroppar faller som tårarna gör,
rår inte stjärnorna för.
Älskling jag vet hur det känns,
när broar till tryggheten bränns.
Fast tiden har jagat oss in i en vrå,
är himlen så oskyldigt blå.



Förutom tröttheten from hell, är jag glad, så glad! :)
10 veckors kursen börjar på måndag.
Spännande!

Jag pyser nu.. Ska göra lite varm oboy..
Varm oboy två sovande hundar, ljus och min nya skärmsläckare, kan det bli bättre?
Skulle inte tro det
(:


Puss

Kommentarer
Postat av: Kjell

Lycka till med kursen!!!



=)

Postat av: mamma susann

Hej, du är ju bara alldeles underbar på att skriva. du borde bli journalist. Kram på dig min älskade flicka.

2009-11-26 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback