Hejsan

Jag måste erkänna att jag är liiiiiite ledsen över att jag inte hittar min kamerasladd! Grr.. Jag kan ju för fasiken inte ens föra över bilderna från mitt "kalas" ;) Sen kan jag inte titta på bilderna på kameran, eftersom att den har fått S.P.U.N.K ... Skräpgrejer.. Aldrig är då nånting fullkomligt helt!

Är det bara mina grejer som JÄMT går sönder??


Idag har jag fortsatt min städning, så nu är allting klart.. Eller, ja, nästan! Har flyttat allt från förråd nr 1 till förråd nr 2. Det känns utomordentligt bra.. Som en tung börda som bara är bortblåst!

Har fortfarande as mycket att göra, och är nästan lite stressigt också..
Satans arbetsförmedling, usch & tvi, är så less att jag skulle kunna kräkas! Är det seriöst INGEN som vill ha mig på sin arbetsplats? Jag är ju faktiskt himla bra, om jag får säga det själv!


Ahh... hur som helst.. Blir bara irriterad om jag ska babbla på om jobb & grejer...

Jag och Jessi har precis vart ute med vovvis. Vi stannar alltid till på nolia och busar.. Och det VET hon (; Ni kan ju tänka er hur glad hon blir när hon märker att vi börjar nära oss.. Lite kul också nu när det är så mörkt när vi kastar kopplet och Xena bestämmer sig för att hämta något annat eller sätta sig och tvärkissa.. Då får man leka huckle berryfinn! För kom inte och tro att det finns nå gatulyktor där! -Nejnej...

Har btw köpt en jätte mysig mysdress idag! Eller, jag köpte bara byxorna.. Men hängde av tröjan för lite betänketid ;) (hint hint mamma & pappa)



FREDAG- Kommer bestå av en massa mys! Sjukt less på alkohol & fest nu så jag nästan kräks..

Nackdelar:

  • Jämt samma sak!
  • Man blir ful som stryk efter två timmar!
  • Det går en massa pengar!
  • Träffar oftast massa drägg!
  • Sover bort hela morgondagen.
  • Kroppen är helt förstörd.
  • Man är BAKIS..
  • ...och tre dagar framåt är förstörda..


VARFÖR MAN INTE SKA FESTA! (jämt lr ofta)




VARFÖR MAN ÄR NYKTER!



Dock erkänner jag att vi faktiskt festade på den nedersta bilden, försökte gömma den där lilla flaskstumpen där nere, men insåg att jag var tvungen kutta sofies haka, så det gick fetbort.. Kvinnan måste ju få ha en haka!

Och nu vet jag vad ni tänker.. "Haha, men elin, det står ju en flaska bakom sofia också.."
MEN, jag såg den också, samma sekund som sofies haka fick stanna kvar.

MEN! Det jag menar med hela grejen är att varför inte stanna hemma med tjejorna, när man kan ha precis lika kul?! :)
Jag ser så lycklig ut på den där bilden :D

PS: Det där var ju även innan dom där två timmarna hade passerat! Dom jag skrev om innan.. två timmar innan man blir ful.. suck suck..

Men, nu ska jag springa till Jessi, som sitter i vardagsrummet och vi ska dricka lite hallonsoda! Mums..


PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha... allt det du säger är ju så jävla sant. Fast jag blir ful efter en KVART!

Postat av: Emma

Eftersom att vi båda är ganska fulla så vet vi nog inte precis hur vi ser ut... allt blir snyggt då! ;) haha... så fin är jag inte alltid..



Dagen efter är en annan femma, haha.. Och håret efter dust it & en trippeltång. Då har man afro på hög nivå!!! NAAJJS!

2009-11-06 @ 17:21:00
URL: http://emstaar.blogg.se/
Postat av: Moa

Men Elin, du är ju alltid snygg ! Och jag blir lika glad varje gång man ser dig ute på krogen ^^



Puss på dig snyggo!

2009-11-06 @ 17:52:34
Postat av: Jaqueline

Hej gulligris!

det är SJUKT skönt att slippa skiten.

Man får bara ångest och en FET baksmälla.

Puss / bloggberit

2009-12-04 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback