Då var det Fredag igen..

Jisses vad veckorna går fort! (:

Iförrgår tog jag och jessica en myskväll med varm oboy och annat gott!

-Erkänn ni blir sugna? ;>



Igår var vi hos Sophie propp och pysslade! Jag målade en bil, den blev otroligt snygg! Jag såg allas blickar.. blickar av avund ;)
Började med en grön färg, men då såg den så snorig ut, så tog en cool lila istället, med silverränder! Hell yeah..
Wroooooooooom...

Hur som helst... Idag vet vi inte riktigt vad det blir.. Är som sagt sjukt less alla festerier.. MEN! Idag har vi kommit på en superidé!

Massa skojsamheter hos min pärla Sophie. (OM hon går med på detta) ... sen till mig skulle jag tro, sen för omväxlingsskull, Valdino :)

Men vi får se, är inget bestämt ännu.. Men det är många som behöver lite glädje & stojj!


Nu ska jag iaf göra... typ ingenting alls.. men har inget annat att skriva, om jag ska vara totally hounest. Skulle dock kunna titta vad jag ska ha på mig om det blir nånting.. Bra initiativ av mig!

Puss and goodbye ^^,



Shit, ser inte ens ut som Xena! haha.. En flygande Tindra också

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Elin!



Du var inte ut på Valdinos va? Jag var där men såg dig aldrig :/

2009-11-15 @ 01:16:35
Postat av: Jessica Rosén

ÅH nu blev jag sugen på oboy. Vi måste ta en myskväll snart alltså=).. Med oboy och nå mumsigt till ;).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback