SOCKERSÖTA!

Jag har blivit mormor! :) haha

Jag sa det till Jaqueline idag, "Man kan aldrig förstååå hur söta dom är, förrens man ser dom!"
Och det är så otroligt sant.. Dom är de finaste & sötaste mina små ögon någonsin har skådat!

Och här kommer dom! :










J knäckte Eric i kortspel ; )



'
Nä nu ska jag lägga mig ner brevid
den här jävla dåren som ligger i sängen
och håller på att skratta ihjäl sig åt den roliga bilden av Mig bli nersprutad av fostervatten.
Hon säger att om det hade hänt, hade hon
filmat och sen lagt upp den för att tjäna pengar
på den..

Hon är en MYCKET sjuk människa!..

Det är allt jag har att säga..

Imorron är det fredag <3 och nu vart det tyst från sängen.. Jag hoppas hon har somnat!!

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Jickan

Alltså elin.. jag LÄSER faktiskt din blogg!!!

2009-03-23 @ 15:55:54
Postat av: linnea

men så söta små barn du har fått !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback