Nu är det nära!

Ojojoj, Som dom sparkar!

Detta är vad jag har åstadkommit idag!

* Diskat
* Lagat mat
* Städat i klädkammaren och gjort klart i "hund-rummet" (med hjälp av sofia)
* Tvättat
* Renbäddat
* Haft möte på VLC
* Varit förbi på Cubus
* Varit på apoteket och köpt kalk tabletter åt vovve
* Vart och köpt en bädd åt Xena

Nu sitter jag här och det känns alldeles utmärkt att jag hunnit med allt! Happiness
Hörde precis J klaga på hur trött hon är, sen hoppade hon in i duschen..
Försöker få henne att se Horton hears a who, hon är liiiite liite skeptisk. Men jag säger juh att den är KUNG!! (:

Är btw överlycklig, vet inte om jag nämde att jag har fått min nya dator nu! :) Faaaasen va skönt!

sitter och mår gått till denna just nu :




Nu rev Jaqueline någonting i badrummet tror jag ... hon river jämt ner grejer.. :)

Nu ska jag springa och hämta den sista tvätten, tur man bara har en meter till tvättstugan. Man blir alldeles för bortskämd ;D

Förresten, SOPHIE, vet inte om du läser min blogg, men tänkte.. Ska jag komma och hämta dig imorron så laddar vi nån film eller nå?

Vill ju som sagt, inte röra mig så långt/länge från xena just nu :)

..och sofia! När slutar du imorron?

Sovgott & hörs imorron!

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback