Ja, då var man snart mormor :)

Xenas små puppisar sparkar omkring i magen alldeles hej vildt! =) Det är SÅÅ sött! i die i die..

Jag skrev ett inlägg i fredas, men det verkar ha försvunnit?
kan hända jag glömde trycka på spara & publicera ;)

Jag har faktiskt haft en RIKTIGT rolig helg! Believe it or not

HEEELT UNDERBART!

Och nu känner jag mig då på mycke bättre humör igen.. Det känns så himla skönt! :)
Mamma var här och gnällde i säkert tre timmar.. Ibland orkar man bara inte lyssna!

Gällande Xenas puppysar så kommer det bilder! Redan imorron hade jag tänkt, ni ska få se hur tjock hon är! =) Missförstå mig nu inte, dom är fortfarande i magen. Men ska ta massa bilder när dom väljer att ploppa fram! PROMISE..

  
(Mamma Xena)



(är hon inte söt så säg!)







Nu hade jag iaf tänkt gå och göra mig en macka med vitlökssalami och ost på, MUMS!
Jag är liite ledsen över att oboyen är slut, men sånt man får ta sometimes..

J står i duschen och xena ligger och sover..

OCH HÖRRNI! Jag är alldeles överlycklig.. Jag har fått en ny dator nu, Med alla mina "gamla" grejer i :)

Lycka lycka lycka



Nu ska jag betala min hyra som jag totalt har glömt bort.. Ni vet ju vad man säger, bättre sent än aldrig ;)


PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Nick

OMIGOSH!

Kalvsson får valpar Oo

Cuteness overload ^
^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback