Gooodmoorning!

Godmorron! :) Klev upp halv nio och skjutsade J till jobbet sen hem fort som tusan ;) Jag är alldeles lycklig över att det är asfalt framme och skulle gärna vilja vara ute och brassa lite! Wiihoo.. Men men, sommaren är ju påväg så det kommer jag kunna göra senare..



Hör hur Emma pratar med hundarna.. haha!..

"Elin?..Kan du ropa på Harley? Jag försöker klä på mig.."

Haha, han gillar mys & gos den där vovven.. Pappa Harley!!
Idag ska jag lägga upp bilder på dom små.. Måste fara förbi mamma dock och hämta kabeln. Min display har pajjat på min kamera, så har mammas nu men självklart inte kabeln.. Så det måste jag komma ihåg!

Annars så.. Idag ska jag städa!..Har som hållit på och små grejsat i några dagar nu, gjort all tvätt och sånt, så det känns skönt! Och hundrummet är som sagt klart.. :)

Halv två kommer sofia iaf, och det är väl typ lite då som Emma ska fara tror jag..
Hon ska till tandis och dra ut en tand! Ajajajajajaj!!





Och påtal om det så ska jag till tandis from hell, den 30 mars.
adiós mis amigos

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: sofia

Vet juh inte om jag kan komma idag :( har inte fått nå svar ännu om jag får ta bilen eller ej, men annars har vi juh fler dagar under veckan! ;)

Postat av: mr hemlig!

MYTTARE!!!

2009-03-11 @ 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback