Gomorron! :)



GODMORRON ALLIHOPA!
Jag vet att jag ibland får sånna här perioder då jag är sämst på att skriva..
Men grejen är den, att även ifall jag är ledig och vaken från nio till elva, så hinner jag fasiken inte med allt jag skulle vilja hinna.

Nu ska jag iaf snart fixa det sista på Pappas dator, håller på att lägga in lite musik och filmer åt honom.. Och det tar ju sin tid, vill ja lova!

Angående valparna, så "skäller" dom och är glada! En har öppnat ögonen, och en annan kisar (stavas de så?).
Den är mini xena som har öppnat dom små, men dom är så små och så mörka, så jag tror inte att det syns så mycket om jag tar kort.. Ska prova i eftermiddag!



(Och Ja, jag vet att bilden är åt helt fel håll, men orkar verkligen fixa det)
Ni får helt enkelt ha orken till att vicka lite på huvudet :)

Visst är dom sööta? (;




TO DO TODAY LIST:

  • Tvätta kläder + ett täcke som är otvättat.
  • Städa, i stort sett överallt.
  • Måla klart det lilla som är kvar. *Finally!
  • Pappas dator!!!
  • Rensa skrivbordslådorna.
Det är vad jag ska försöka hinna idag! Jag har sju timmar på mig..



Jag har då sagt upp lägenheten och väntar på att mitt nya kontrakt ska droppa ner i postlådan! *Spännande!
Snart blir jag stadsbo, snaart snart snart!.. Vilken skillnad det kommer bli med bilen, alltså köra/gå..

Äh nu måste jag verkligen pysa så jag hinner med nånting.

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra

HEJJA ELIN FRISKT HUMÖR, BRÖSTEN HÄNGER UTANFÖR :D PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback