Gomorron allesammans!

Vaknade av att Jaquelines telefon ringde brevid mitt öra.. Kollar på telefonen och ropar till J

"JAQUELINE... DOLT NUUUMMEER!!"

Hon hörde mig inte :S ... En sekunds betänketid.. Svara eller inte svara..Jag svarade!
Men jag vet då fan inte vem det var för det vägrade personen att säga.. Löjligt




Hur som helst!,.-J sover så tungt att jag nästan skulle kunna ha fest :) inte nu, för nu är hon vaken. Men när hon sover! Shit alltså..
Nu är halle här inne i sovrummet och pussas lite med mig, men snart kommer hon att upptäcka det, och då kommer jag måsta låssas som att jag är på väg att hyscha ut han! hehe..

Nu kom satsärringen och sa åt han... <3


Idag ska jag bada dom förbaskade hundarna så hojna slipper tänka på det när hon kommer hem =) Åsså ut på prommis med Halle, för xena orkar då iiiiinnttte..

Dags för frukost mina äälskade älskade läsare! :)





PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja absolut, jag förstår vad du menar. Som jag sa "På gott och ont. I'm not a saint, men det är nog ingen". Jag tänker väl bara mest när folk gör det medvetet så att säga. Och själv känner iaf jag att jag alltid försöker göra mitt allra bästa, blir inte alltid rätt men är aldrig medvetet elak mot någon heller, iaf inte dom som jag anser vara vänner. Jag är långt ifrån ensam om att ha blivit sårad, men behövde bara ventilera lite, inte tänkt att ngn skulle ta åt sig, det var mest för min egen skull som jag skrev det ^^. Vi uppfattar alla situationer olika, och det har jag genom åren lärt mig, att dom saker som sårade mig mycket när jag var yngre var mycket missförstånd och kommunikationsproblem. Det fick jag stor insikt i när vi pratade om det bl.a. Ibland ser man inte själv när man sårat andra, vilket man gjort mer än vad man själv önskar tyvärr, för att folk (inklusive mig själv) är dålig på att berätta hur vi upplevt det, det som sårat oss osv. Insikt är en stor och fin gåva men svår att skaffa på egen hand ibland. Ibland önskar jag att jag fick veta allt man gjort fel så man slipper göra om det, men samtidigt så kan man som sagt inte vara något annat än sitt bästa, och det är det jag strävar efter ^^.

Postat av: J

men tjena venga girl! När kommer du med min lunch?!?! Och ska du bada båda hundarna? Då får du en oskars nomenering då jag kommer hem.... men jag hade fan velat se dig göra det, hahahs. jaja.. kom nu!

2009-03-10 @ 13:20:43
URL: http://jaquelineceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback