Fan!

Nu har det börjat om.. IGEN! Dessa jäkla mardrömmar.. Tror det är fjärde dagen nu.. har legat och sovit och vaknade för en stund sen och har lyckats drömma två mardrömmar.. Och dom är hemska..

men har spekulerat lite och dom följer ett "schema"..

Frågan är ju bara.. vad gör man åt de?

"Att vara jagad är helt enkelt att känna sig utsatt, stressad och kanske till och med rädd. Att du blir jagad men inte får ett ljud över läpparna kan vara för att du är i en situation där du är ensam om din stress och utsatthet och inte vet vem du kan vända dig till eller hur du ska be om hjälp."

Fast jag kan skrika. Jag kan skrika och skrika och skrika men tar mig inte därifrån. Och det händer så brutala grejer..

"Jag slog upp "jagad av det motsatta könet" i min drömtydningsbok för din skull.

Det stod såhär:

"RÄDSLA FÖR KÄRLEK ELLER SEX; JAGAD AV GAMLA RELATIONER".

Att vara jagad i en dröm brukar betyda sorg, känslomässig smärta, rädsla om ett misslyckande eller skuldkänslor."


Hoppas det går över helt enkelt bara..



Idag har jag inte gjort många knop.. Har verkligen inte orkat.. :) Har vart ute och gått med vovvisarna.. Men det är nog i princip allt faktiskt!
Hade tänkt försöka slå på en film som vi ska se.. Eller Jaqueline ska nog sova, men jag vill vara vaken ett tag. Lugna mina sinnen lite ; )

Fick även igår veta att min plan om att gå upp i vikt inte skulle funka.. Eller isåfall endast temporärt och det vill jag inte.
Men men..

Ska hjälpa hojna med att platta håret nu, sen in i duschen!

Tack & hej för mig!




 
Sovgott allihopa!
Från hela familjen.
(``v´´)


PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna G

haha kutzen är ju bara för gullig med sin mage !! ska bli så kul att se valparna :D puss gummi

2009-03-14 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback