Ajaj, ett sånt kindbett!

Alldeles nyss bet jag mig i kinden. Det gjorde både ont & var obehagligt eftersom det nästan knastrade. Yuck!

Hur som helst så har vi då inte fått nå tillskott i familjen.. än!.. Hon är alldeles superlugn, men har börjat visa lite tecken att det börjar närma sig iaf.

* inte lika matglad
* tempen sjunker
* snuttar massor på tassarna

Men jag tror ändå det är någon dag kvar faktiskt.. Men jag kan säga er en sak.. Valparna är craaazy! Jag vet inte riktigt vad dom gör där inne.. Men rör sig, DE gör dom..



Här har ni Xena som liiiten ^^, och jag låter ur löjlig.. men de bjuder jag på!

Jag tror jag ska vila en timma.. Har sovit alldeles knäppt inatt..
Det är alltid jag som stänger fönstret mitt i natten efter att J har öppnat det när hon lagt sig.
Men inatt kan jag säga er, att det var jag som öppnade fönstret ytterligare! Jag tyckte det var SÅ varmt..

Så, kanske att jag slår på en film nu, och vilar lite bara :) Behöver ju nödvändigtvis inte somna, bara kroppis får vila lite : )

Tror jag slår igång CLICK. Den är ju bra.
Sen ska jag fixa pappas dator och fara iväg med den till han!


Vi hörs senare!

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: J

ring mig på jobbet om det blir nått. Slut batteri i telefonen. Kram

Postat av: Caroline

Men Elin, det går ju inte att titta på klippet för det står att man måste vara vän med dig eller nått :p



Hoppas allt är bra!



Kram Carro från Ramsele ;)

2009-04-14 @ 10:38:00
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback