Wouldn't it be nice?

Wouldn't it be nice if we were older, then we wouldn't have to wait so long? tralalala....

Sitter och diggar lite till the beach boys! '
Spenderade gårdagen hos min kära pappa, som dock inte är hemma.. Sist jag pratade med honom var han påväg mot daalaarna. Och självklart säger jag det med deras dialekt när jag skriver det ;)




Där har ni så ni kan öva lite ;) Jag började faktiskt tänka på den där filmen, vad var det den hette nu igen?... Masjävlar? vill jag minnas.. Haha, den skulle jag kunna se idag.. Men tror jag ska se om jag hittar något spännande på tv istället!

Kikade snabbt in på tv.nu och nu ser min kväll ut såhär:

Simpsons
Family guy
2 1/2 män
sen BECK! :) okänd avsändare!

Möjligtvis att jag gluttar lite på Mannen som talar med hundar också ;)
Tror han är och förblir min idol..



Det här är dock min största idol.. nämligen.. JAG! (:
Måste säga, att profilbilder är aldrig roliga.. Men här är jag på havsbadet iaf, det är taget i lördas faktiskt.
En helt OK kväll!



Nu ska jag fortsätta renbädda och börja min filmkväll!

Här är jag och lill hjärtat mitt, som alldeles nyss var förbi och var ungefär lika trött som jag.
Men envis som vanligt, ska hon kämpa sig ut på ett vinglas och socialitet :) Hon gör de läckert!



PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: ErikaW

Det blir nog Beck hos mig också

Postat av: Mia

Lill jickan! :D

2009-08-21 @ 12:38:27
URL: http://lisamariedarhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback