Seriöst?

Är det verkligen i.n.g.e.t bra på tv?? Bara detta jäkla "SKÅL".. Plus att man missade beck..

Dagen började med att mammis ringde och väckte mig och jag var på riktigt dåligt humör.. Ni vet sånt där morronhumör man kan vara på ibland när någon ringer och väcker en när man bara vill sova? Haha! Sånt var jag på..

Hur som helst så ringde jag till emma bara 15 minuter senare och bad (..tvingade..) henne att följa med på några ärenden. Snäll som hon är, ställde hon tillslut upp.. Med villkoret att hon fick duscha före... det fick hon :)

Efter det tog vi oss en liten mumsbit på nodo & en kaffe kopp. Sen var det jäklat säkert shopping på G! Guud så skönt att bara springa omkring på olika butiker och verkligen söka, ni vet, verkligen slå på radarn!! ;)

Klockan 17:59 ringde sofie, och jag stod i en provhytt och kastade på mig kläder! Kände mig måttligt stressad eftersom jag VET hur det är att ha folk kvar i butiken efter stängning.. Okey med några minuter, fine.. Men fan.. 30 minuter efter stängning är INTE kul! :)

Ringde iaf upp lill proppen direkt efter att jag betalat och emma gick hem. Sofie kom till mig en stund efter det och vi tog ytterligare en matbit på ängeln, mums! Åt dock inte ens upp halva tror jag. De fick jonte när han passerade förbi!

Sen kom sofies kompis dennis och surrade lite, allt från himmel till jord.. Till och med om en katt som hade ett jätte långt grässtrå i näsan.. stackarn.. :/
Efter någon timme for han iaf, och jag och sofie började vårat tjejsurr!
I LOVE IT!

Är inte tjejsurret det bästa? gud så skönt :)


Jajajaja.. Nu är klockan 02:31, så jag tror det är dags att försöka sova lite.. Hur kan jag inte vara tröttare än jag är? Fattar inte alltså.. Jag slår nog igång något gammal DH avsnitt!.. Fast FÖRST.. borsta tänderna!



Här är vi :) Se och njut, för vi är rätt så söta!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men alltså Elin... hette han ändå inte Nisse!? Jag är ganska så säker.. Jag känner fan inte ens någon Dennis.. :P

Postat av: Anonym

Vilken söt syster man har ^^,

2009-08-12 @ 21:49:27
Postat av: Emma

Vilken söt syster man har ^^,

2009-08-12 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback