Det var den filmen de..

Tusan! När det väl är en film på teve, då ska jag somna?
Det var då jävla typiskt.. Vaknade upp av att jag hade värsta chokladsuget! Så gick till tio till tolv och införskaffade mig

  • EN DAIM
  • EN MAGNUM GLASS (classic)
  • EN MJÖLK

Mums! :) Jag har dock bara rört glassen, blev nästan mätt faktiskt.. Och nu såhär efteråt blev jag saltsugen.. Så funderar på att göra något så simpelt som att stoppa in en pirog i micron.. Piroger är gott alltså!

Jag äter dom som mackor.. Är jag den enda som gör det??
(Alltså ingen bea osv, utan håller dom i handen och bara äääter)



Började iaf jobbet klockan tio. Så kring halv nio hoppade lilla jag upp ur sängen.. Jag var jättetrött faktiskt.. Har börjat bli det.. järnbrist? vitaminbrist? Hmm.. No ideá!

For till jobbet och gjorde lite lagerarbete, det var svinigt längesedan.. Tog varorna och fixade till lite, det är alltid lika roligt att se vad som kommer in ;) FÖRST! Så jag plockade på mig lite mer grejer och hängde på min, redan enorma kläd"hög" i kontoret.

Det är mycket folk nu, pdol, folk har semester PLUS att det är ju slutrean! Ni har väl inte missat det?
Det är helt galet, säljer smycken för 129/99:- för tio kronor? Det är vad vi kallar BRA rea ;)

Hann till och med köpa lite grejer själv..

Det blev :

  • tre halsband & ett armband, ( värde 510:- )
  • två linnen ( värde 160:- )
Och allt detta blev 100 kronor! Istället för 670!.. fabolous ;)



 SEN VANKAS DET JUH P.D.O.L !

Och det märks ju redan av! Mat tälten är uppe och det har även bosatt sig en husvagn utanför mitt fönster, härliga tider ;)
Mina grannar var ute och lirade lite boll tidigre idag och jag skymtade även några öl..
Så det känns som att dom har tänkt göra den legendariska Helvetesveckan!? ..
Ni vet, den vi som jobbar, inte kan göra.. Både trist och jävligt skönt..

Men på lördag, då är det ROCK ON!

Nä, nu till min pirog!

(härliga sommar!!)

Kommentarer
Postat av: anonym

Vem härmar vem? Endel säger att dessie härmar kissie och endel säger tvärtom!



Vad är egentligen sant! Kissie härmar Desiree (mest)

Titta in här för bevis..
http://falsksanning.blogg.se/2009/july/utkast-att-fixa.html#comment

2009-07-24 @ 12:58:19
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: FS

sv: haha ja synd att de nte fatar allt fult med de hela x)



kram

2009-07-27 @ 23:11:03
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback