shitttyy

DAGENS SKRATT: Jaqueline Ceders två blogg inlägg! ( Jaquelineceder.blogg.se)

Ibland undrar jag vad som egentligen har hänt henne?
Började allt när hon krockade i trädet med kross-moppen på kärleksstigen för ett antal år sedan? Eller har hon bara snytit sig för mycket? (Min och sophies teori om att man snyter ut en del av hjärnan varje gång, ungefär..)

Jag kan sitta och undra mycket på det, bara sitta och titta på henne! Är som en apa i bur, fast nån har öppnat burjäveln alltså! =)

Kan ta ett exempel..

Vi låg och såg film, jag HOSTAR som en dåre, och jaqueline tror hon är sjuk.. (Det stämmer alltså INTE de hon skriver i sin blogg om att det är jag som låssas!) Så vi tog en klunk hostmedicin.. Tog inte länge innan J hade somnat, med munnen vidöppen mot mig.. AS usually..
Hur som helst.. Det var helt OK! Tills hon började lägga ifrån sig VÄRLDENS... snarkningar! Shitty, ni trodde jag skulle säga prutt där va?

Det enda jag kan säga om det, är att det absolut,. hrmf.. aaaaaldrig... hrmf.. har hänt ;P

(Shit, om hon läser det här kommer hon stänga in mig i den där äckliga sockan igen..)

iaf så, dessa snarkningar var inte från denna värld! Helt seriöst, det var dom fasansfullaste lätena jag hört! Och den här damen brukar bara småå snarka! Så tillslut brast jag juh självklart i skratt! och sa skrattandes till J "Men Jaqueline! fyfaaaaan hur du låter"

och BAM!...

..där kom det! THE EVIL EYE! Den där ondskefulla blicken jag har vetat funnits men aldrig än skådat! Förutom då.. Hon Stirrar på mig, mumlar något, somnar om.. Jag fick lugna ner mig lite, tills BAM! och där började hon om igen! Jag kunde se hennes grej i halsen fladdra omkring.. Den måste trott den gick på extacy eller nått.. jag vågade INTE väcka henne mer.. Så jag tryckte en kudde mot vänster öra och försökte koncentrera mig på filmen... Gick ej!

Så ni ser ju bara där?

Nu kom hon ut från duschen och sa "Have you missed me??" och höll ut armarna i luften..

Shit, jag vet inte längre hur jag ska tämja denna best!

Nu välte hon ut tros och sock- lådan också...

"Oppss..det var iiiinte jag!"


 Nog om det.. Jag har funderat mycket på att se den dära Bangkok Dangerous, men har fått för mig att jag inte kommer våga resa dit nångång då?.. Jag vet inte ens vad det är för slags film alltså.. Men bara nått jag fått för mig helt enkelt..
Jag vill se BOLT också! hamstern (eller marsvinet) är ju förjävla söt alltså!!

Men eftersom att Phil är en butterkaka när det gäller sånt, får jag inte kolla..

Hon kan hellre sätta sig ner och äta en mandelkubb och prata lokala nyheterna ;)

Jag vet vad vi ska se!!!!

SYSTRAR I JEANS - andra sommaren

helt klart,.- nu ska jag tvinga med hojna att röka en cigge med mig =)

återkommer senare!.

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: J

Jag har väntat väntat å väntat på att du ska sluta idag också går du direkt och sätter dig och spelar data spel då du kommer hem. Sen säger du att jag är som en apa ibur, fast nån har släppt ut mig, du gillar mig, erkänn!!! Du lova att vi skulle göra 5 minuters kola.....

Postat av: emstaar

ÄÄÄÄÄntligen uppdaterar du... du är den enda bloggen jag läser fullt ut.. :) alla andra som skriver långa inlägg orkar jag inte läsa, de har inget intressant innehåll ;p

2009-01-22 @ 21:59:52
URL: http://emstaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback