SHIT!

....ÄNTLIGEN KLARA!

Nu har vi äntligen flyttat över allt!
Kom instegandes hos pappis och tog nyckeln till bodan för att ställa in Js säng därinne.
Han såg lite fundersam när vi kånkade omkring på en massa grejer, jag och jaqueline tittade på varann och sa "Han måste ju fundera på hur allt det här ska få plats"

Jajjemänsan! När vi kom in undrade han hur fan vi hade lyckats, det var då vi pep fram att vi ställde sänggaveln utanför! haha..

Han är gullig min pappa <3

Hur som helst så MÅSTE jag sova nu, är skit jävla trött alltså, haha!
Både i kropp & själ (=

Bilderna tillägnar jag till Jaqueline!

Jaqueline a.k.a kakmonstret!




Nää, egenliten MUSEN, men kakmonstret lät så sött :)



Nä, nu sova.. jag kan knappt titta på skärmen, ögonlocken faller igen..

Natti natti!


Så sööt så man vill äta upp den lille! Men inte nu på ett groteskt & äckligt sätt!
=)

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: J

Hänn var taskigt, du vet hur jag går å tänker på jordgubbar hela dagarna!!!

Haha, du ska se din hund, XENA. Hon har legat och stirrat precis brevid sune nu i 30 minuter och vägrar gå därifrån. Sune är it rädd för hundar, men jag hör hur han ligger och morrar åt hon.

Ropar jag på hon, kommer hon och sticker tillbaka lika fort. Hon är nog lite sugen på han! =)

Och fy fan va duktiga vi var igår, guldmedalj till OSS!

Ses sen trollet!

Postat av: sofia

Du är utmanad, läs min blogg!

2009-02-05 @ 18:43:05
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback