MUMS va det finns läckert folk!

En sån här ska jag ha!!

Det här är mina absoluta favoriter ;D


   

Björn, Bruce & Mange ;)

men mer kommer de!


Chase!!


   

Sen får man bara inte glömma den här sockersöta jävla karln! :




och sist men deff inte minst, MICHAEL PERSBRANDT! ,.- Bilden på han funkade dock inte.. orkar inte ta en ny :P

Däremot måste jag lägga in en stor bild på min långvariga favorit,


Bruce Willis
Det går inte säga annat än att han är SNYGG!


Nu ska vi iaf skjutsa mamma,
sen se film,
sen vet jag inte mer..
Puss



Kommentarer
Postat av: J

Jävlat Elin, jag är gaaaalen i chuck!!!!

2009-01-05 @ 21:47:48
Postat av: sophie

Men för fan Elin har är ju gay kolla på hans ögon , kolla the geyness!

2009-01-07 @ 18:07:39
Postat av: Elin

Även en bög kan vara snygg! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback