Men HELLO!

Nu har jag fått alldeles för mycke klagomål! Så nu skriver jag väl lite ;) Jag har haft jävlat skrivtorka alltså. Är som att min hjärna har varit alldeles tom, och nu tänker väl endel "bara nu på sistonde eller?" heh.. äh skämt åsido! Jag har väldigt mycket där uppe! Gjorde nyss ett IQ test och fick bra resultat!

Jaqueline kom nyss in och sa att det var min tur att diska, he, suck!.. Sen nu hör jag hur vattnet bara sprutar omkring i hela köket, så var tvungen att skicka ett sms till henne och fråga "du diskar väl inte? ;)" och då svarade hon "nej, jag bara hjälper dig" Men hon är lite mytto, så det finns en chans att det är diskat, jag ska alldeles strax gå in och kolla =) Om inte, blir jag kvar i köket en liten stund =D

Skrev även "Du kan hälsa Elin att jag, the devil, har snott hennes telefon! MOHAHAHA! You will never get her back! Jag har nämligen knutit in henne i en av dina smutsiga sockar!!"

Jag kan alltid roa mig själv.. Hehe.. Kan även roa mig över att jag vet hur nyfiken denna människa är, så det spelar ingen roll hur mycket vatten det forsar omkring i köket, hon lyckas ändå ta sig en paus och kolla vem smset är från  vad det står ;) Så det är bara att skicka ett sms, och sen invänta hur man hör hur svaret kommer ;)

Hur som helst, imorron ska jag till vårdcentralen och kolla upp nå värden! Tror jag kommer få en sån där staty, eller vad heter det nu? Man får som ett pris, fast som man kan ställa i hyllor och grejjer.. Hmms.. BLACKOUT! Aja, en sån kommer jag nog få för att jag är jag =) Eller kanske till och med en staty, tänk er själva, när ni ska sticka till VCT, åsså ser ni en staty, lite glamorös pose, Voila! där står jag! Eller inte jag.. En väldigt hård varitant av mig bara..

 iaf, håller på att ladda hem en film vi ska somna till! =)
Jaqueline vet inte om det än.. ;>


JUNO, heter den, såg helt OK ut, och jag har inte sett den :D
*tummen upp*


Nä, nu ska jag försöka ta mig ut ur den här illaluktande strumpan jag är inknuten i, det är Js, hon ligger jämt och viftar på tårna, måste ha bra blodcirkulation.. Jag TROR inte hon är medveten om detta!.. faktiskt.. Men hon gör det ofta.. Ska försöka smyg spela in det nångång och lägga upp det här! SOM jag ska!! just wait just wait..

Tog en mysig morron bild på min gulle gumma!

PS; Hon ÄR som sötast på morronen!








Nää.. Just kidding!.. Här är lill hjärtat! <3




(Det finns ingen bättre spegel än en god vän
)


Nu ska jag göra det där med disken och de!,.-
Sen ska jag borsta tänderna..
Sen blir det film tajm, måste kolla hur länge
det är kvar tills den är klar!

...W8!

Den var klar!! Så nu pyser ja!


Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg.



PUSS & KRAM



Kommentarer
Postat av: J

haha gullhjärta! =) cigg time nu sen film time. PUSS Ps, fan va kul det var å åka madrass idag =))

2009-01-21 @ 23:31:32
Postat av: J

Alltså elin, detta med små fel steg. Vad exakt innebär det med det?? Alltså... jag undrar på ett ungefär hur stora jag är tillåten att göra? Bra å veta å så.. var nämligen it så sugen på å fixa tvätten bara. Det är väl inte så stort, eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback