Jag SKA på jobbet...

Har verkligen dividerat & dividerat & funderat och tänkt!! Och jag har bestämt mig, jag ska tvinga upp mig..! =) bra va?


Imorron är det fredag =) det känns super skönt.. Mer har jag inte att säga..

Nu väntar jag på seg jaqueline som ska komma och lägga sig.. Har gett henne TVÅ nya namn, Bingo Fisfjord & Grillbritt Brattarsle! =)


Nu går jag i sängs asså! i am soooooooooo tired! helt sjukt..


jobb jobb jobb imorron, den här gången lät det faktiskt jobbigt,.- im still sick...


och jaqueline, kommer inte du nu, så fiser jag på din kudde!?

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: J

såg du det bruna på kudden din imorsè? Det var jag som använde den som papper igår. Kommer nu din fisring!

2009-01-08 @ 23:33:14
Postat av: Emma

jag tror du har smittat mig den lilla tiden vi sågs, vill säga högst 5 min, jag har feber! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback