Huvudvärk, bredbandsräkning och Habibi!

Det är ungefär vad som har hänt idag =)
Jag har huvudvärk, och den kan inte komma från denna planet, för det gör SÅ ont.. :(
Det är sån här bihålehuvudvärk ni vet, blä..

Sen såg jag att min bredbandsräkning har kommit, det hatar jag.. Jag HATAR att betala räkningar! Jag gör verkligen det alltså.. suck..

Sen har jag och J sett Habibi, meningen med livet, klart =) Fan va bra! Rekommenderas direkt! Skit rolig.. tyckte då vi iaf :D

Nu har iaf Jaqueline farit och lämnat tillbaka nå filmer och shit, sen skulle hon köpa mjölk och en surprise! =) TJIHOO!

Nu tänkte jag nog se lite teve, och snart kommer mamma hit med alvedon som jag tänker överdosera!!!!
Nä, skämt & sido, det ska jag inte alls.. Jag hatar att svälja tabletter.. Men en ska jag ta iaf =)

PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: J

Hej gumman! Det vart ju ingen suprise.. inget kort i börsen, henn hade kunnat sluta mycket pinsamt i kassan kan jag lova. Imorgon blir det suuplise istället :D Mjölk var vad mina lösa pengar räckte till. Haha.

2009-01-13 @ 05:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback